That awkward moment when you're late for class & when you walk in, everyone stares at you like you killed someone.

¨
Mår dåligt igen.. Helvete jag orkar inte med mitt liiiiv.. Dock ska jag till skolan imorgon, jag måste. Vet inte om jag ska vara med på idrotten bara. Mitt immunförsvar suger som fan verkar det som. Eller ja, jag har ett lite halv dåligt immunförsvar.
¨
Dagen var inte så jobbig som jag trodde den skulle bli. Hade svenska + matte nationella muntligt och spanska prov. Mats var sjuk på SOn och vikarien spelade spel med oss och på NOn kollade vi på en film. Men vi får se om jag ska göra nått imorgon. Vi har ingen SO imorgon så kanske NO, glömde fråga Nina efter lektionen. Sedan på hälsan så skulle vi ha ''påsk mys'' haha.. Vettefan vad det är.. Men det kanske blir bra ;)
¨
Sedan på ta om ingenting så kanske jag och Jessica ska gå nån dag och kolla på den nya filmen The Hunger Games, vi skulle fråga Melissa om hon också ville följa med! :) Jag vill verkligen se den filmen, den verkar as bra.
Aja, nu ska jag fixa väskan + kläder tills imorgon sedan kanske plugga lite NO. Godnatt på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback