That moment of Shame when the automatic doors doesn't open for you...

Äntligen fredag! Så jag längtat! Skolan var helt okej idag, lite tråkig bara. Men äntligen så är fredagen här! :) Dock känns det inte riktigt som fredag eftersom inget Vampire Diaries avsnitt kommer ut, nästa kommer ju 15 mars. Men som tur är så har ett nytt Modern Family avsnitt kommit ut så det ska jag kolla på! :D Inget nytt The Big Bang Theory har kommi ut heller, men vet inte varför! Får ta reda på det!
¨
Har ni hört Justin Bieber's nya singel ''Live my life'' med The Far East Movement? Eller ja, det är egentligen deras låt och Justin är bara ft. då men ja haha.. Personligen så tycte jag inte att den var så där jätte bra. Den var lite jobbig och dom bara upprepade orden hela tiden.
¨
Aja, nu ska jag kolla på Modern Family! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback