The awkward moment when you wake up from a nap and have no idea what time, day, month or year it is.

Haft en super bra kväll! Chillat med pappa bara, ätit godis, glass, druckit dricka, kollat på Ice Age 2 och James Bond. Så skönt. Amanda har också varit den Amanda jag gillar idag och en av hennes närmaste vänner var här en stund, Lelle, och henne gillar jag verkligen! Alltid gillat henne, hon är så snäll och man känner sig alltid bekväm med henne! Nej, har inga som helst klagomål på denna dag! Känns faktiskt som om det är lördag och inte fredag haha!
¨
Har även hittat en 1D-novell, som är, inte den bästa, dom går alldeles för fort fram tycker jag, men på något sätt så har jag fastnat lite för den, den heter iallafall onedworld.blogg.se. Kolla om ni vill! Det är mellan en tjej vid namn Sandra och Niall! Helt ärligt faller jag bara mer och mer för Niall, jag älskar honom! Han är så söt, snygg, gosig och dorky! Synd bara att han är irlänsk för jag har ganska svårt att höra vad han säger pga hans accent.
¨
Aja, ska försöka hitta fler One Direction noveller, mellan Niall och nån såklart! Vet ni nån bra så säg till! Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback