Using a different word because you can't spell the word that you originally wanted to use.

Snart börjar Melodifestivalen: Finalen! Ska såklart kolla på det! Jag och pappa, och så ska vi äta tacos! :D Men iallafall, vem tror ni kommer vinna? Jag tror Loreen kommer vinna, men jag vill inte det. Jag tyckte inte den låten var särskilt bra. Jag hoppas att Molly, Danny eller Ulrik vinner. Loreens låt var så.. 90 tal haha. Den lät som alla låtar på 90 talet gjorde. Men jag tror inte att om Loreen vinner, kommer inte Sverige vinna Eurovision Song Contest. Synd om alla som fastnat i 90-talets musik.
¨
Iallafall nu så kollar jag på Bee Movie men den är inte särskilt bra. Rätt dåligt tecknad. Men om en kvart är det ju Mello så jag orkar inte byta kanal hahha..
¨
Aja, ska kolla vidare nu så hejdååå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback