Waiting alone in the car. Everyone outside automatically becomes a rapist.

Thank you Quiqui för hjälpen! Jag kind of gillade det här teckensnittet så kör på det ett tag! :D
¨
Iallafall, tänkte nyss på hur många noveller jag läser. Eller egentligen är det inte såå många, har varit fler. Men jag har blivit liite nogare, läser inte sånna som fortfarande är dåliga efter typ 10e kapitlet. Haha.. Tänkte iallafall ta upp dom på bloggen, ni kan gärna läsa dom om ni vill - dom är bra allihoppa! Vissa är t.o.m jäkligt bra! ;):
¨
biebertime.blogg.se - Om Justin Bieber
biebercash.blogg.se - Om Justin Bieber
bieberword.blogg.se - Om Justin Bieber
onedirectionnovell.blogg.se - Om One Direction
onedworld.blogg.se - Om One Direction
myonlylovestory.blogg.se - Om One Direction
onedirectionnovell.myshowroom.se - Om One Direction
twovampires.blogg.se - Om The Vampire Diaires
¨
Ja, det är dom 8 noveller jag läser! (OBS. Dom 2 sista har tyyp slutat..) Dock så hittar jag fler hela tiden men det är alltid antingen om Justin Bieber, One Direction eller The Vampire Diaries. Tyvärr är den TVD novellen jag läser den enda jag kan hitta. Och One Direction novellerna läser jag helst bara om det är bara Niall eller alla. Och dom tre Justin novellerna är dom jag läser just nu - jag har läst eller börjat läsa nästan alla JB noveller som finns, men är alltid på jakt efter nya! ;D Älskar att läsa noveller, det är som böcker. Egentligen är noveller fel ord emn alla säger det så ja, då säger jag det också. Läs dom gärna, ni kommer inte ångra er! Vissa av dom kan vara sega i början men man får läsa vidare, det blir bättre! Och var inte rädda att rekommendera någon novell till mig! Det behövs inte heller vara bara om dessa tre! Har läst bara vanliga noveller också! :)
¨
Jaa, det var väll det jag ville säga! Godnatt på er, nu ska jag kolla om nån av dom har skrivit nått nytt! ;)
Känner mig som en riktig nörd efter det här inlägget haha....


Vad kul att du gillar min novellblogg :)

2012-03-25 | 08:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback