Wanting to say something but knowing it's gonna start an argument.

Ni som inte sett filmen ''The Hunger Games'' måste se den! Den var så jävla bra, jag, Melissa och Jessica älskade den! Ommmmggggg vad den var braaaa haha! Jessica var en aning rädd vid en scen och bokstavligen slängde sig på mig hahah! Nej, men allvarligt, ser ni filmen kommer ni inte ångra er. Längtar så mycket tills nästa! Det är ju en av fyra filmer, så detta var del 1. Awesome movie.
¨
Nu är klockan kvart över 10 och jag ska göra 2 stycken spanska grejer tills imorgon. Duktigt att göra det dagen innan, jag vet haha.. Imorgon bitti första timmen har jag även SO prov igen, så ska kolla igenom lite SO och se! Men är inte så jätte trött så det kommer nog gå bra! Slutar klockan 15.00 imorgon och då efter det har jag lov i en vecka! Wihoo! Okej men godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback