What do you call a black person on the moon? An astronaut you racist bastard.

Du kommer från: Eskilstuna

Du heter: Sofia Elvira Eriksson

Hur gammal är du: 15

När fyller du år: 15 november

Tycker du om någon just nu: Ja faktiskt. Niall Horan & Justin Bieber!

Du samlar på: Ingenting direkt

Gröna eller röda äppeln: Röda!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Vet inte, kanske Melissa, Qui, Jessica.

Vilken tid gick du upp idag: Typ kvart i tolv

Har du sovit i din egna säng inatt: Yes sir!

Har du strumpor på dig nu: Japp, mina mys strumpor :D

Hur svarar du i telefon: ''Sofia'' eller ''Hallåå''

Vad ska du göra ikväll: Äta tacos och kolla på Melodifestivalen

Vad ska du göra imorgon: Gå till mamma

Var vill du bo när du blir stor: Stockholm!

Är det okej att gråta: Ja, såklart det är!

När grät du senast: Nån vecka sedan, när jag hittade Busans gamla halsband.

Vilken årstid tycker du bäst om: Sommar!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa allt jag vill ha, åka utomlands, en massa! :P

Har du glasögon eller linser: Nope!

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Vardagar: 06.30 - 09.00, helger: När jag vill

Har du piercing: Japp, öronen!

Vill du gifta dig: Jo, ja det tror jag nog

Vill du ha barn: Ja det vill jag, 2 stycken.

Solar du ofta: När jag är utomlands ;)

Är du bra på att laga mat: Njaa, lite. Men inte på tid haha!

Gillar du att dansa: Jaa, det är kuul :D Fast inte riktig dans utan bara skojigt!

Är du flygrädd: Nope, älskar att flyga! Förutom att det tar så lång tid.
Hur vig är du: Inte särskilt haha..

dricker du helst när du är törstig: Saft, FANTA, vatten, juice.

Vilken är din favoritglass: Ben & Jerrys Half Baked!

Tycker du om sushi: Euuuww neeeeej!

Bor dina föräldrar tillsammans: Nope

Har du tandläkarskräck: Nää inte direk

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska helt klart

Vilken ögonfärg har du: Blå/grön/grå

Vilka hårfärger har du haft: Blondiiiiin! Alltid varit det! Fast i sexan hade jag lite bruna slingor, men inga riktiga.

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja det har jag.

Biter du på naglarna: Nepp, gjorde lite förut men slutade

Är du beroende av något: Facebook, godis, fanta, choklad, glass

Senaste låt du hörde: Nån skit låt min syster spelade

Vad gör du på helgerna: Är hemma, ute, med familjen, med vänner

Brukar du bädda sängen: Aldrig haha, suger på det.

Hur många timmar sover du på en natt: Antingen för lite eller för mycket

Senaste bok: Jag överlevde av Mietek Grotcher

Vad var det senaste du sa: Hejdå

Önskar du och att du bodde någon annanstans: Ja det gör jag.

Vem kramande du senast: Vem jag nu sist kramade igår, Sussi förmodligen ;)

Saknar du någon nu: Ja

Hur många lampor har du i ditt rum : Fyra stycken

Vem ringde dig senast: Mamma

Vad är du allergisk mot: Kiwi

Var du glad igår: Ja det var jag!

Vad är din favoritfärg: Blå!

Vad gillar du mest med din kropp: Mina ben, mina armar, mitt hår

Sminkar du dig: Nepp

Hur ser ditt rum ut: Litet och mysigt

Känner du dig värdelös: Alla gör väll det ibland men jag brukar inte det

Känner du någon som har tagit självmord: Nej, jag tror inte det

Har du somnat i skolan någon gång: Haha ja...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback