What starts with F and ends in UCK? Firetruck.

Har riktigt jävla tråkigt just nu.. Inget att göra, mamma sover, glömt hörlurarna i hallen så kan inte hämta dom, alltså ingen musik, ingen av alla 1000 sidor jag ''följer'' har uppdateras och inget annat att göra.. Åhh vad ska jag göra, kanske sova.. Neej jag är inte så trött än, klockan är bara 23.. Skulle kunna packa väskan, något jag alltid gör dagen innan men glömde ta in väskan i rummet innan mamma gick och la sig. Så får lägga böckerna jag ska ha med mig på bordet och packa ner det imorgon bitti. Om det nu är något jag ska ha med mig.. Jo matte tror jag att jag har och boken är hemma.
¨
Aaaah finns inget att göra. Bara lägga fram kläder till imorgon men det tar vadå, 5 minuter? Aja, bättre än ingenting. Godnatt på er!
Har riktigt jävla tråkigt just nu.. Inget att göra, mamma sover, glömt hörlurarna i hallen så kan inte hämta dom, alltså ingen musik, ingen av alla 1000 sidor jag ''följer'' har uppdateras och inget annat att göra.. Åhh vad ska jag göra, kanske sova.. Neej jag är inte så trött än, klockan är bara 23.. Skulle kunna packa väskan, något jag alltid gör dagen innan men glömde ta in väskan i rummet innan mamma gick och la sig. Så får lägga böckerna jag ska ha med mig på bordet och packa ner det imorgon bitti. Om det nu är något jag ska ha med mig.. Jo matte tror jag att jag har och boken är hemma.
¨
Aaaah finns inget att göra. Bara lägga fram kläder till imorgon men det tar vadå, 5 minuter? Aja, bättre än ingenting. Godnatt på er!


yo jag tror jag kan på torsag :p



2012-03-27 | 23:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback