When I say " It's a long story" It usually means I just don't want to tell you.

Är rätt trött just nu, har inte gjort någonting sedan i onsdags och så idag packade jag alla mina grejer och var ute och gick, visserligen bara från pappa till mamma vilket tar ca 10 minuter men för att ha suttit instängd i min lägenhet i 4 dagar blev det rätt jobbigt haha. Just nu sitter jag och mmama och bara väntar på att något bra pogram ska börja på tvn. Klockan 20.00 är det The Mentalist och sedan klockan nio så är det filmen 2012, jag har inte sett den så tänkte kanske se den.
¨
Mår bättre idag så ska till skolan imorgon. Blää, jag trooor att jag kanske har spanska prov :( Usch. Hoppas jag inte har NO eller SO också.. Har redan svenska och matte muntligt nationella imorgon..
¨
Aja, ska kolla på tv nu! Hörs sen!


med tanke på att du missade de jobbigaste dagarna förra veckan så kommer denna vecka köra slut på dig. det vet du va? ;)



sv: hahahha he's just a close friend, vi driiiver

2012-03-26 | 12:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback