When you finally pass that level that you spent ages on, FUCK YEAH!

Jag har en mening att säga till er: DET ÄR LOOOOV! :D Okej, bara påsklov haha, men det är i 8 dagar, alltså ingen skola på 11 dagar! :D Så skööööönt! Det har varit så himla mycket i skolan just nu och det kommer mer så det är skit skönt med lite ledigt. Allt nationella prov och man måste jobba stenhårt för att få bättre betyg/behålla dom som är bra, för att man ska kunna komma in på gymnasiet. Det är så läskigt. Särskilt nu när dom har blivit ännu hårdare och strängare och allt.. Det är faktiskt skit scary.
¨
Aja, nu dessa 11 dagar ska jag sluta tänka på allt som har något med skolan o göra och bara vara. Förutom en dag då, på måndag ska några till skolan och slutföra grejer, det är frivilligt och är bara några timmar, mellan 09.00 - 15.00 och man får komma när man vill.
¨
Aja, nu hackade jag upp mig lite, ska kolla klart på How I Met Your Mother och så ska jag äta glass och slappa. Imrogon blir det en tur till katthemmet på morgonen! :D Hörs sen! Och alla: Ha ett bra lov! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback