You're the reason I have a middle finger.

Fick sluta en timma tidigare idag, wihooo! :D Så skönt att komma hem tre istället för fyra.
¨
Idag ska jag tamefan plugga! Har ju nationella i biologi om 10 dagar och kemi prov veckan efter det, ska även ha gjort 2 matte grejer tills på torsdag, på fredag tror jag vi ska ha nått prov i hemkunskap, måste börja med SO, ska göra svenska och gud vad mycket vi har! Usch, usch, usch! Och ingen TVD den här veckan heller :( Och ingen Glee, kanske ingen Big Bang..
¨
Längtar iaf tills på onsdag då vi inte har några lektioner! Vissa åker till Romme och vissa har aktiviteter! Jag ska spela badmnton på förmiddagen och på eftermiddagen ska alla vara i Vilsta. Ja, förutom dom som är i Romme.
¨
Aja, ska ta och äta lite glass! Måste passa på innan min syster kommer hem. Det är Ben & Jerrys glass och hon kan inte äta sån för det är spår av nötter (eller nötter) i alla och hon är super allergisk, och jag är super sugen på Half Baked just nu så ska äta innan hon kommer. Vilket jag tror är runt 4 alltså om en halvitmme.. Aja hejdååå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback