Dear sidewalk, please get wider ... Sincerely, third friend walking behind feeling excluded.

Precis kommit hem från Friskis & Svettis och det var inte alls så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Lite roligt faktiskt! ;)
¨
Just nu hade jag tänkt att ta en halstablett men dom är slut! :( Och min hals gör skiiit ont, jag kommer få en riktig halsbränna jag lovar. Och jag hatar det så jävla mycket, det gör så ont t.o.m att dricka vatten gör skit ont. Det enda man vill äta är glass.. Usch nej, detta är inte kul. Fan att mamma slutar jobbet vid 8 eller 9, då kan hon inte gå och köpa Ben & Jerry's till mig :( Och jag orkar inte köpa själv haha..
¨
Aja, jag har några kakor jag kan tvinga i mig så jag ska lägga mig och kolla på tv och tröstäta. Sen ikväll MÅSTE jag plugga. Hejdååå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback