EUPHORIA!

EEEEEUUUUUPPPPHHHHOOOORRRRIIIIAAAA! WOHOOO SVERIGE VANN! LOREEN VANN! GRATTIS SVERIGE! VÅR 5:E VINST MED 372 POÄNG! WOOOOHOOOOOOOOOO! SWEDEN RULES!
¨
Okeej nog med EUPHORIAAAAA!!!! Grattis till vinsten av Eurovision Song Contest 2012 Loreen! :D Undrar vart den kommer vara i Sverige nästa år! Jag tror Stockholm, kanske Göteborg. Det får vi se, för jag och mamma ska förmodligen dit på finalen! :D Ser fram emot det!
¨
Aja, nu ska jag sova tror jag för det har varit en lång och händelserik dag så är skit trött och imorgon ska jag förmodligen till stan med Madde, Melissa och kaaanske Jessica! Måste köpa något till mamma x) Okej godnatt! Kan bjuda på en bild från Pride idag också! ;)
¨
Jag, Michaela och Sussi idag under Pride!
Ser as tjock ut haha, skyller på att vi åt McDonalds precis innan och så står jag lite konstigt! ;)
Ser ni Zickans nya hår? :D As snyggt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback