Me: Okay, I'm gonna get home, get all my homework done, have dinner and then go to bed early. Computer: lol, no bitch.

Dagen har varit väldigt bra! Gick och la mig 03.15, efter att ha kollat på ett as jävla bra avsnitt av The Vampire Diaries, som nu inte kommer tillbaka förns ungefär 6 eller 13 SEPTEMBER (USA takt, i Svensk takt kanske novemeber), alltså ca 4 månader kvar..
¨
Aja, somnade mellan 04.00 och 04.30, vaknade 07.15, gick till skolan, och när jag kom hem så åkte jag och mamma till Lager 157! Köpte: En tröja, en skinnjacka och 2 par solglasögon! Gick på 650 spänn. Visar bild imorgon, kanske.
¨
Nu är jag jävligt trött för klockan är 02.00 och har sovit ca 2 timmar på ca 31 timmar. Så ja, men det var värt det - för TVD säsongsavslutning! Okej godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback