That awkward moment when someone is watching you take a picture of yourself...

Håller på och målar mina naglar haha.. Vet inte vilken färg jag ska ha så har målat dom flesta på ena handen.. Ville såå gärna ha blåa men neeej neeej då har jag glömt mina båda blåa hemma hos pappa. Så det kanske blir svart igen.. Jag har inga snygga färger :( Grönt skulle vara snyggt. Ahh, och utan nagellack ser mina händer så tråkiga och gråa ut.. Och min mamma har bara ca 20 nyanser av ljus rosa och jag vill verkligen inte ha det.
¨
Dagen har varit väldigt.. annorlunda idag. Skum liksom. Kanske för att det inte har varit som vanligt idag men anledningen behöver jag inte ta upp. Aja, hoppas allt blir som vanligt snart igen. Nu på eftermiddagen hade jag mest tänkt att kanske kolla igenom engelskan och så bara slappa. Som vanligt! ;) Aja, nu ska jag måla mina naglar, hörs sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback