That awkward moment when you see the person you want to marry, and then realize you're looking in the mirror.

Jag har ett SO prov imorgon bitti, men jag ska ändå stanna uppe till ca 03.00 inatt, jag ska se The Vampire Diaries Season Finale när det sänds. Det är ju det sista avsnittet av säsong 3!! Måste vänta tills typ September innan jag får se ett nytt avsnitt! Så jag ska minsann se det live. Och nu är det ca 3 timmar kvar tills det sänds, så jag ska plugga på på SOn hade jag tänkt.
¨
Och mår inte alls bra, jag har nu officielt även blivit förkyld, så nu har jag/är jag: Halsbränna, är snuvig, näsan seriöst bara rinner, nyser hela tiden, hostar, har ont i kroppen, och är trött i kroppen, m.m. Det är inte roligt att vara förkyld, särskilt inte när man är jätte snuvig och nyser hela tiden.. Och när jag hostar får jag ondare i halsen. Seriöst, jag vill bara sova hela dagen imorgon.
¨
Men efter skolan så ska jag direkt hem och så ska jag och mamma till Lager 157, jag ska kolla på en ny skinnjacka och lite annat. Hoppas det blir kul för dom brukar inte ha så snygga grejer där.. Aja, godnatt på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback