24 hours

¨
Om ca 24 timmar sitter jag och Qui på Annexet och kollar på X Factors jury & deltagare och One Direction. LIVE. Åh herre min gud jag kan knappt vänta! 
 
Kan inte fatta att tiden gått så snabbt och det är redan imorgon! Har väntat så länge! Eller ja, nån månad xd Men det är länge när det gäller One Direction! (Haha 6 månader kvar till Justin Bieber och 7 månader kvar till One Direction, där snackar vi lång tid!).
 
Jag kommer dö, för dom ska spela LWWY och när jag hör allas solon, speciellt Nialls då, åh herre gud, jag kan knappt föreställa mig hur bra det kommer vara! Dom är så jäkla bra live! Jag kommer börja gråta! (okej nej, det kommer jag inte men ni fattar vad jag menar! ;))
¨
Är så lycklig! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback