Scrubs

Sitter och kollar på Scrubs och har nyss klarat ett skit svårt spel och nu ska jag strax hoppa i säng för måste upp vid 11 imorgon! Ska duscha, kolla på TVD, Glee och kanske något mer, och jag måste prata med mamma och Qui och så ska vi åka vid 15/15.30. Åh gud hinner jag? Duscha tar typ en halvtimme och så göra allt jag gör efter kanske tar en halvtimme, vampire diaries + glee = 45 min + 45 min, smsa med Qui kan jag göra under hela tiden, prata med mamma kanske 5-10 min sååå 30 + 30 + 45 + 45 + 10 = 160 min = 1 tim 40 min, och om jag vaknar 11, går inte upp förns halv 12 så jo det går, är klar vid 2. Ska välja kläder nu innan jag lägger mig så det går fortare. Får skynda mig lite så jag hinner kolla på TVD och Glee! Bäst för Qui att hon kollar på TVD så vi kan snacka om det i bilen, älskar att prata om TVD men mina föräldrar orkar inte med mig längre..
¨
JAG SER FRAM EMOT IMORGON SÅÅÅ MYCKET, det kommer vara den bästa kvällen i mitt liv! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback