VAMPIre diaries spoiler!!!

¨
Jag HATADE detta avsnitt, jag hatar Elena för vad hon gör mot Damon, och jag hatar Bonnie, behöver jag ens förklara varför? Seriöst, jag hatar henne. Usch. Meeen jag var väldigt besviken över detta avsnitt för skaparna hade lovat ett big Delena moment som aldrig kom men den här texten och DEN HÄR sidan fick mig att må myyycket bättre! Den här texten är 100% sann! Och älskar sidan, den är gudomlig! 
¨
Men fortfarande liite besviken, Damon gör allt rätt och ändå är han the bad guy. Han har rätt när det gäller hur Elena ska lära sig att äta, Stefan är en jäkla Ripper. Usch, Jag längtar tills Elena kommer låta hennes känslor för Damon komma fram, bara just nu är dom för överväldigande för henne, därför stannar hon hos Stefan. Men inte allt för länge. Jag förlorar aldrig hoppet om Delena, och jag vet att dom kommer vara endgame! 
¨
Men läs texten och gå in på sidan! Och kolla på TVD! ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback