12 timmar

Sitter i vardagsrummet och halv kollar på Partaj medans jag håller på med datan och har en snarkande Doris bredvid mig. Japp, hon sover här inatt igen, men det är bara kul! Hon följer efter mig överallt som en liten valp ;)
¨
Fast hon är en aaaaning jobbig på nätterna och på morgonen, hela nätterna ska hon ligga så nära mig som möljigt + att hon snarkar och låter som en gris och på mornarna när pappa antingen ska ge henne mat eller gå ut med henne så vägrar hon gå så pappa måste komma in i mitt rum och bära ut henne och efteråt kommer hon springandes in till mig igen men problemet är att hon kan inte hoppa upp i min säng så hon sitter på golvet och gör som ett högt snarknings ljud, jag kan inte förklara det, men det väcker mig iallafall så då måste jag bära upp henne och då ska hon slicka mig i hela ansiktet och gosa i ca 5 minuter innan hon lugnar ner sig. Så hon väcker mig flera gånger på morgonen och håller mig uppe på nätterna. Men på dagarna är hon riktigt gosig! :) 
¨
Men imorgon vid halv 2 till typ halv 3 kommer inte jag vara hemma, ska på en grej med mamma och så måste jag städa klart mitt rum och packa och sedan ska jag till mamma. Så kommer vara helt upptagen imorgon! Men nu ska jag faktiskt ta och lägga mig så hinner jag sova i ca 12 timmar ;) Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback