2 november 2012

¨
Jag fattar inte hur mitt liv kan vara så jävla bra ibland. Ni alla vet väll att jag ska se Justin Bieber den 23 April i Globen när han kommer (2013), och han är ju en av mina stora kändis idoler + att han är typ den kändaste aristen just nu, så det kommer bli så jävla coolt att se honom och jag längtar som in i helvete! 
¨
Ja, nu så vet väll dom flesta att One Direction kommer till X Factor den 2 november (alltså om 2 veckor och 6 dagar) och gissa vem, vem, vem, vem som ska dit? :D JO JAG!!! ^^ Japp, jag ska se mina största ''idoler'' live, om ca 3 veckor! GISSA OM JAG ÄR GLAD?! Jag höll på o dö när mamma ringde imorse och sa att hon köpt biljetterna åt mig! Jag har seriöst världens bästa mamma som håller koll när mina idoler kommer till Sverige och sitter vid datan kl.09.00 på morgonen och kämpar med att få biljetter till mig! :D Jag är faktiskt ganska så lyckligt lottad! ♥
¨
Och om min lycka inte kunde ta slut så följer även min absoluta favorit account mig nu på Instagram också! :D Världens bästa dag alltså! :D 
¨
Okej, nu ska jag fangirla och läsa min svenska bok! Godnatt!
¨
PS. Kom just på att när jag är på X Factor för att se 1D kommer jag också få se J.E.M och Malcolm! ^^ För dom kommer inte åka ut, det vet jag! Dom är för bra! ♥ 


fin blogg :)

Svar: Tack så mycket! :)
Sofia Eriksson

2012-10-16 | 00:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback