3 more days

Tjenixen! Vad gör allihopa? :) Själv kollar jag på The Ellen show och spelar Farmville 2! Har blivit heeelt beroende av det spelet de senaste dagarna. Det är myyycket bättre än oginalet. Och en kompis spelar det spelet lika ofta som jag så jag har någon att fråga efter saker och skicka presenter till och sånt! Men alla som läsaer, mina vänner på facebook, spelar ni Farmville 2, så lägg till mig som granne! :D 
¨
Iallafallllll, min syster är på väg hit och är nog snart här, för hon ska låna datorn, säkert för att betala någon räkning,  och hon har ingen dator så hon lånar pappas. Okeeej måste sluta nu för jag hör henne i trappen haha hejdååå!
¨
3 dagar kvar till One Direction!!!!


hej, såg förut att du letade efter en novell med Niall, jag håller på att skriva en novell med honom, men har bara kommit upp i 10 kapitel :S men kolla gärna in!

Svar: Jag har letat efter en Niall novell så ska absolut kolla in din! :)
Sofia Eriksson

2012-10-30 | 16:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback