8 maj 2013

Ommmgggggg One Direction ska ha en riktig konsert, en hel full konsert och inte bara några låtar utan en riktig konsert den 8 maj 2013 och biljetterna släpps nu på fredag 2 november klockan 9 och min mamma som är så jävla bra, hon är så jävla bra, ska försöka köpa biljetter åt mig. Jag ar aldrig älskat min mamma mer än vad jag gör nu. Hon har köpt till X Factor, One Direction, och hon fick inga biljetter vid Jutin Bieber biljett släppet utan köpte dom på ett annat ställe, liiite dyrare bara för att jag skulle få gå, och nu ska hon försöka köpa till mig till One Directions konsert. Och jag tror om hon inte får biljetter där kommer hon säkert göra som vid Justin Bieber. 
¨
JAG ÄLSKAR MIN MAMMA! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback