Fall break

Awesome dag! Började med att jag som vanligt började 09.45 = sova länge, sedan inga riktiga lektioner bara slappat hela dagen, slutade 13, har nu höstlov (), kom ut ett nytt Vampire Diaries avsnitt som var as bra fast det inte hände så mycket, åt tacos med mamma och pappa och har kollat på X Factor och kan nu konstantera att jag förutom One Direction och juryn kommer se Malcolm, J.E.M, Isak, Oscar, Awa och Benny! En vecka kvar nu! 
¨
Men jag kan säga ÄNTLIGEN LOV! Så jäkla skönt att bara släppa allting i en hel vecka, ingen skola och inget plugg! Kan glatt säga att förutom världens enklaste VO grej inte har någonting att plugga på för jag ligger i fas på allt! :D Så sköööönt! Och när vi kommer tillbaka v.45 är det sista veckan för mig i skolan resten av terminen för v.46 börjar min 5 veckors långa praktik på hemtjänsten! Kommer tillbaka v.51 till skolan och går då i skolan men det är sista veckan för får jullov fredag v.51 och har inga riktiga lektioner den veckan så allt är bra just nu, allt är bra! 
¨
Det sämsta är att jag fortfarande är förkyld, varit det i ca en månad nu, men hostar inte utan får hostattacker ca 100 gånger om dagen, och idag var det 3e gången jag kräktes för att jag hostat så hårt! Så det är ju jätte kul! Min mamma kommer säkert dra med mig till doktorn snart så jag får något för den här hostan.. Kanske ska gå till skolsyster när skolan börjar igen så jag slipper det.. 
¨
Aja, långt inlägg haha men har inte bloggat ordentligt på dagar, snarare veckor! Hoppas att det blir bättre under veckan! :) Godnatt, nu ska jag sova och drömma om att jag ska få se 1D om bara en vecka! 


fin blogg :)

Svar: Tack! :)
Sofia Eriksson

2012-10-27 | 00:12:13

Hej! Läste att du ska på 1D och JB! :D As collt! Vilka andra kändisar skulle du vilja gå på? :)

2012-10-27 | 20:41:33

söt och fin blogg!

Svar: Tack så mycket!
Sofia Eriksson

2012-10-28 | 13:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback