Lite så där lagom

Sitter hemma, ensam, för mor & far är på föräldrarmöte i skolan och inga elever fick vara där.. Jag hoppas det går bra och att dom inte skämmer ut mig... allt för mycket.. 
¨
Så idag kom jag till skolan iallafall, har mått bättre än igår. Och så efter skolan var jag och Amanda ute och gick lite med Doris, Gimmie och Porsche (Doris är farmors hund (mops), Gimmie är min hund (labrador) och Porsche är min syster kompis hund (Chihuahua))! Sen åkte vi + pappa och handlade och så har jag bara varit hemma. 
¨
Känns även lite så där lagom mysigt att man träffade sin farmor imorse på väg till skolan runt 9 och ''kramar'' henne och vid tre ringer hon min syster och ber henne hämta Doris för hon är magsjuk. Så ja, vi får hoppas innerligt att jag inte blir sjuk. 
¨
Aja, nu ska jag kolla på TV! Hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback