Nytt schema!

Mitt förra schema, med mina fina ändringar! (Det nya schemat har inte kommit ut på hemsidan än).
¨
 
Jag har fått ett nytt schema (igen, för ca 10 gången) men denna gång är jag ganska nöjd med det! Jag var nöjd med vårat gamla schema, bra tider och sånt, men nu istället för att ha 3 korta matte lektioner har vi 2 liite längre lektioner, vilket jag tycker är jätte bra då på de korta hinner man bara komma in i det, arbeta lite sen slut men nu så kan man arbeta men lektionerna är ändå inte långa. Så istället för att ha matte lektion 08.30 på måndagsmorgonar skippar vi det och börjar istället 09.20!
¨
Så på måndagar går jag 09.20 - 15.10, tisdagar 08.30 - 15.20, onsdagar 09.00 - 15.35 och torsdagar 09.45 - 14.25 och fredagar 09.45 - 13.40! :D Jag har jäkligt bra schema ska jag säga! Det är dock lite jobbigt att ha VO 4 gånger i veckan och 2 av dom är över 2 timmar långa (en är 3 timmar lång) och medicin 2 timmar långa 2 gånger i veckan! Men annars är allt bra. :) Jag hoppas der håller sig bra nu resten av terminen och att nästa termin kommer vara bra! (Där vet jag iallafall att vi inte kommer ha lika många VO lektioner!)! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback