Sherlock Holmes

Sitter just nu och kollar på Sherlock Holmes på TV, älskar Robert Downey Jr. Han är så jäkla snygg. Såhär ''manligt snygg'' om ni fattar vad jag menar haha? ;) Iallafall, väldigt intressant film, som man typ inte fattar förns i slutet men har redan sett den en gång så den är faktiskt bättre andra gången, då sitter man inte med en wtf-min hela tiden ;) 
¨
Har vart en bra dag iallafall, vart med min syster bokstavligen sen jag vaknade. Vi har inte gjort något speciellt, men min pappa har! Han har varit och köpt en ny bil! :D En Volvo V70 eller vad dom nu heter, silvrig. Den ser as cool ut på insidan ^^ Iallafall till skilland från forden vi hade innan. Så nu har vi en ny, mycket bättre och nyare bil! Tror den är en -05:a, forden var -99:a. Pappa ville köpa en ny innan jag började övningsköra för forden hade så mycket problem med allt. 
¨
Aja, nu så ska jag kolla klart på filmen sen blir det att plugga på skelettet under natten och morgondagen! Godnatt! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback