So fun.

Ibland kan det vara jätte kul när min syster kommer, ibland är det som idag. Jag blir så less på henne ibland, jag älskar henne såklart, men ibland orkar jag bara inte med henne. Ska hålla på och ge mig skuldkänslor över att jag inte är hemma hos farmor så ofta (fast jag var där förra veckan) bara för jag inte kunde åka till farmor med henne idag och säger att jag aldrig ställer upp på saker bara för jag inte orkar åka med henne till fucking katrineholm och hämta Bea. Hon säger allt det där för att hon gör vadsomhelst för att hennes vilja ska gå igenom, hon kör med alla medel. 
¨
Bläääääää, och det inte bara därför min dag har varit dålig. Har haft huvudvärk, men det beror nog på att jag inte varit ute på 2 dagar och inte ätit ordentligt på 2 dagar. Ändå, ingen bra dag idag. Nu ska jag slappa och kolla på TV, och gosa med min hund. Hejdå!


Har precis startat upp en novellblogg om Justin Bieber, första kapitlet uppe redan. Skulle vara kul om du kika in och läste och lämnar en kommentar vad du tycker om den! Trevlig kväll! :)

Svar: Ska absolut kolla in den! :) Tack detsamma!
Sofia Eriksson

2012-10-31 | 00:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback