Sorryyyy

Ledsen för att jag suger på att blogga, kör på samma, gamla vanliga (dock sanna) ursäkt; Jag gör ingening på dagarna och har plugg att göra! Inget roligt eller intressant. Jag går mest o längtar tills 2 november (ca 2 ½ halv vecka) då jag äntligen kommer få se One Direction! :D Mamma ringde mig för några timmar och sa att nu har vi fått hem biljetterna också! :D Så glad! 
¨
I skolan har vi det lite tight just nu, med svenskan och medicin, fortfarande inget roligt att skriva/läsa om. 
¨
Jga måste ner på stan nån dag snart och köpa en jätte bra digital kamera som man kan ha med sig på 1D (och Justin Bieber) konserterna (vet att One Direction inte är någon konsert, dom kommer säkert bara köra 1-2 låtar men ändå), för jag har ingen (bra) digital + min kamera på mobilen suger + orkar inte ha med mig en systemkamera. Får dra med mig någon, pappa förmodligen. Kanske kan åka till Elgiganten.. 
¨
Aja, nuuu så är klockan 11 och jag ska gå o lägga mig så jag kan läsa klart svenska boken! Godnatt! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback