Sunday Funday

Så vad har ni alla gjort idag? :D Själv har man varit upptagen! Jag har faktiskt ridit idag! :D På Vilsta ridskola, i en halvtimme. Det var ganska läskigt, och helt ärligt vet jag inte om jag vill fortsätta eller inte.. Det var så läskigt att trava och, tja allt var ganska läskigt. Och man red helt själv, det var ingen som höll i hästen eller något. 
¨
Fast å andra sidan det var liksom första gången på år som jag red så såklart var allting läskigt. Jag är ju inte van. Men jag vet inte om jag ska börja eller inte, jag kanske ska gå nästa månad också och prova. Vi får se :) 
¨
Sedan åt jag, mamma och pappa från Vietnam Kök och sen packade jag och jag och pappa åkte till faster och Tommy för att lämna Alice och så åkte vi hem :) Och nu sitter jag hemma hos pappa i mitt rum och har letat fram en massa snygga bilder på Mr. Louis Tomlinson! ;) Kolla mitt inlägg under så får ni se dom! Han är så jävla snygg! 
¨
Okej, nu ska jag fixa och dona lite sedan sova så godnatt på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback