Svar på tal!

Fick en kommentar från Johanna igår och eftersom jag gillar mycket mer att svara såhär i inlägg än i svarskommentargrejen så gör jag det här! ^^
¨
Hej! Läste att du ska på 1D och JB! :D As collt! Vilka andra kändisar skulle du vilja gå på? :)

- Hej Johanna! :) Japp, dit ska jag, är så jäkla glad! :D Det finns väldigt många jag skulle vilja gå på, döda och levande, men kanske Ed Sheeran, Pink, Michael Jackson, Elvis, Miley Cyrus, Chester See, YTF, Lifehouse, Nicki Minaj, Lady Gaga (har sett henne en gång men kommer knappt ihåg det för det var bara en liten stund), Chris Brown, Rihanna, Flo Rida, Cee Lo Green, Bruno Mars, det finns en miljon jag vill gå på, vissa bara för att dom är kända och vissa för jag vill verkligen se dom men mest så antar jag Ed Sheeran, Pink, YTF och typ jag vet inte mer men det finns så många jag vill se och träffa! Kommer knappt på ens hälften!
¨
Sen kändisar är det ju inte bara musiker men jag antar det är det du menar, men tar man skådespelare också så då höjs antalet  av kändisar jag vill se något enormt! Det finns så otroligt många, tänk o vara kändis reporter eller vad det nu heter och få träffa och prata med alla! Skulle verkligen vara as coolt! :D
¨
Haha ursäkta för långt/konstigt svar men jag hoppas du fick reda på det du ville Johanna! ;) Var inte rädd för att fråga frågor, jag svarar alltid! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback