swedish

Jag har blandade känslor just nu, om att min Nialler kanske har skaffat flickvän, men det vill nog ingen höra (vill ni se något lite gulligt iallafall så kolla HÄÄÄR)! Meeeen eftersom jag tvivlar på att någon vill höra det så ja, vad ska jag berätta..
¨
  • Har egentligen en lite stor svenska uppsats grej att göra, som ska vara inne på torsdag men jag orkar inte göra den.. Får göra den senare ikväll och imorgon. Den verkade inte sådär jätte svår. Kan ju göra den på torsdag också, man har (iallafall på rinman) alltid till klockan 12 på natten på sig att skicka in den dagen så ja. 
  • Det är 10 dagar kvar sedan X Factor och One Direction, och problemet jag hade är löst! 
  • Den 16 november ska jag på bio och se The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2, aka. den sista Twilight filmen! :D Längtar! Dock ett tag kvar.. Den veckan kommer bli riktigt tight för mig! 
  • 3 veckor kvar till min födelsedag, 5 veckors praktik och Twilight. 
¨
Ja, och just nu har jag precis ätit lite McDonalds min far var snäll nog att köpa åt mig, ska kanske kolla på en film och äta min Ben & Jerrys pappa köpte åt mig förra veckan. Är hemma ensam till typ halv 10, för mamma jobbar. 
¨
Okej, ska duscha lite snabbt och sedan kolla, hörs sen!


Hej, vill du hjälpa mig och min bästavän att få vår dröm i uppfyllelse? Vi deltar i en tävling där man kan vinna en newyork resa och en golden ticket till en one direction konsert och vi skulle bli så glada om du röstade!  Gå in på http://www.sub.fi/onedirection/#entry/50870486a90786.60060009 och rösta  gärna genom att trycka på "tykkää" knappen ovanför bilden! Tack på förhand! :D
Sänd ett mail till mej när du har gjort det så börjar jag följa dig på instagram :)

2012-10-24 | 12:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback