TVDS4

Har alla sett Vampire Diaries season 4 nu?! :D Jag har!! ^^ Jag kollade så fort jag kom hem haha! Skulle egentligen ha kollat med Melissa men vi bestämde istället för att kolla själva och så prata om den imorgon. Men avsnittet var så spännande! Förutom slutet (ni som har sett fattar, jag kan säga att jag är Team Damon) men det gör inget för jag vet saker som händer ;) Kommer inte avslöja vad eller när men jag kommer avslöja att jag kommer gilla nästa avsnitt ;) 
¨
Om jag ska vara helt ärlig kände jag mig lite ledsen efter jag kollat på det första avsnittet, jag har väntat och längtat i ca 5 månader och så var det över.. Avsnittet var as bra (och as bra ny, vad heter det, inledning grej!) men det var så sorligt att min väntan var över! Meeen det bra är att jag nu har något att se fram emot varje vecka! ^^ Fredagar är ännu bättre nu! 
¨
Imorgon blir det iallafall att vakna vid 12 och så duscha (och städa rummet lite haha) för jag ska möta upp Jessica, Mi-Jill och Melissa imorgon! :) Vi får se hur länge och vilka vi ska vara men något säger mig att vi kommer i sånna fall vara hemma hos mig! 
¨
Okej, nu ska jag kanske ta och kolla på avsnittet igen haha! ^^ Godnatt!
¨
PS. Länkar att kolla på avsnittet har ni watchseries och tvshow7! Ingen av dom har text bara så ni vet, jag kollar utan :) Rekommenderar tvshow7.eu! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback