vecka 43

Så, vi är uppe i vecka 43 nu! En vecka kvar och sedan höstlov, en vecka och 4 dagar kvar sedan X Factor och One Direction, en vecka sedan bara en vecka och 4 dagar kvar till min födelsedag, bara en vecka sedan en vecka exakt kvar till 5 veckors praktik på hemtjänsten i Nyfors. Japp, inte långt kvar till någonting nu! :D Jag längtar så otroligt mycket till One Direction och X Factor (fast har lite, ganska mycket, problem på den fronten som jag inte vet hur jag ska fixa) och min födelsedag, allt! :) 
¨
Vi har det inte allt för jobbigt i skolan heller, ett prov veckan efter lovet och en svenska ''uppsats'' (det är ingen uppsats men jag vet inte vad jag ska kalla det) tills på torsdag sen är det nog ingenting, så skönt! :D
¨
Aja, nu ska jag kolla klart på Gossip Girl och sedan, plugga kanske! Hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback