2 ½ män

Sitter och kollar på 2 ½ män just nu men det är as tråkigt för det är typ från första säsongen.. Väntar egentligen bara på att klockan ska bli 19.30 för då är det antingen Big Bang Theory eller Djurakuten. Får se vad jag ska kolla på :) 
¨
Har alla haft en bra dag? Jag har haft en helt vanlig dag, men var lite ''sur'' imorse, vi började egentligen 09.00 men svenskan var inställd igen så vi hade håltimme till 10.30, hade lika gärna kunnat stanna hemma och sova.. Imorgon har jag inga lektioner iallafall! :D Men måste till skolan klockan 10 för mellan 10.00 och 10.20 har jag introduktionssamtal sen är jag ledig! Jäkligt skönt! 
¨
Aja, nu ska jag gå och byta om till pyjamas sen kolla på TV, hörs sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback