Acer Aspire One

¨
Mina datorer! ^^ 
¨
Den lilla är den nya, från skolan och den stora min vanliga dator :) Båda är Acer Aspire haha :P
¨
Har iallafall installerat VLC Media Player, Spotify, Google Chrome och Skype på den nya datorn, ska lägga in min mapp med mina filmer, och några mappar med bilder, sen för jag har inte med mig min usb från mamma.. Det påminer mig, jag måste köpa ett nytt usb.. Då kan jag lika gärna köpa 2 nya! Måste ner på stan! Just ja, ska ju ner på stan om nån dag då kan jag köpa! :D Smart jag är! ^^
¨
Okej, nu ska jag antingen bekanta mig lite mer med min nya dator, sova eller kolla på nån serie! Godnatt!
¨
PS. Ledsen för dålig bildkvalité men det är mörkt + min mobilkamera suger haha! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback