Anders..

Fick världens skummaste sms idag.. Av någon kille som hette Anders och han ville inte berätta hur han fått mitt nummer.. Jag var skit rädd för han var as creepy sedan efter typ 40 min fick jag reda på att det var.. JESSICA! Den jäkeln. Jag var fan skit rädd för hon var fett creepy haha! (Och jag vet, om någon smsar en och är as creepy så ska man inte svara men jag var för nyfiken för det första hon skickade var ''I don't know about me but I know about you'' = Justin Bieber och då blev jag fett förvirrad när hon sa att ''han'' hette Anders!). Så ja, var iallafall skit rädd, smsa Qui och Sussi och fråga om dom visste vem det var och båda sa typ åt mig att sluta smsa med honom xd 
¨
Haha, ja det var en av de creepigaste bus sms jag fått! ;) Men sen ringde hon mig och så pratade vi i typ 2 timmar i telefon :) Och nu så ska jag sova för är as trött så godnatt! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback