Annorlunda dag..

Så, denna dag slutade annorlunda än vad jag trodde.. Vaknade vid 10.40, låg i sängen till 12.00/12.30 och så duschade jag sedan vid 14.20 kom pappa och hämtade mig och mamma, så åkte vi till Sveaplan för mamma skulle kolla på en matta, sedan åkte jag, pappa, mamma, Jonas och Lovisa till Mats och Robert för Robert fyllde 18 igår, så tjocka släkten var där och han fick pengar och 2 presentkort på tattueringar. 
¨
Hela dagen var väldigt rolig, jag älskar när släkten träffas så där! :) Men vid 17.45 hade jag tid på Vårdcentralen, så jag och mamma var där i typ 45 minuter och det var vad vi trodde, jag har en liten urinvägsinfektion. Inte så farligt men jag ska äta pencillin 2 ggr om dagen i 5 dagar. Jag tror jag är som mamma och har väldigt lätt för att få det, mamma har haft det jätte många gånger.. (Det är en av anledningarna till att jag ska ta livmodershalscancer sprutan för är jag som mamma är jag jätte känslig och får lätt infektioner). 
¨
Så, ja, ibland slutar inte dagen som man tror men tja, ja haha.. xd Okej, nu ska jag plugga! Godnatt!

OMG JAG SKOJADE BARA, JAG KAN INTE PLUGGA! Jag har ju förfasiken missat 1 avsnitt av Awkward, första avsnittet på säsong 6 på The Big Bang Theory och 2 avsnitt på 4 säsongen av Glee! Huuur i världen kunde jag missa allt detta?!?!? Nu blir det serie tittande som gäller! Måste kolla så jag inte missat avsnitt på andra serier också...!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback