Dammit.

Har precis kollat klart på Awkward säsong 1 och har satt på 1 avsnittet på säsong 2. Och jag är sit irriteeeeeerad! Jenna (huvudpersonen) har blivit jätte mycket tjockare och det ser helt fel ut! Plus så ska det typ bara vara någon månad mellan sista på säsong 1 och första på säsong 2 och man kan inte bli så rund i ansiktet på 1 månad. Och Mattys hår!!! Euw! Jag gillar Jake mer. Mycket mer, Matty är så elak. 
¨
Iallafall, klockan är 03.25 och jag ska kolla på ett avsnitt till sedan sova! Har faktiskt en helg utan läxor och ensam hemma hela morgonen, dagen och kvällen så jag kan göra precis vad jag vill. Så jag tänkte varför inte stanna uppe hela natten och kolla på serier sen sova typ hur länge jag vill?! Älskar att göra det. Jag vet inte hur många sånna här helger jag kommer ha så jag måste ta vara på dom! Och det ska jag! :) 
¨
Okej, ville egentligen bara säga att jag stör mig på ''nya'' Jenna xd Godnatt! 
¨
PS. Det understrukna i första raden är en länk direkt till Awkward på watchseries! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback