Ekeby/Vilsta Ridskola

Ekeby Ridskola/Vilsta Ridskola.
¨
Visste ni att jag kanske tänkt börja rida? Jag skulle väldigt gärna göra det, dock inte i år. Jag skulle vilja börja iår, men eftersom terminen redan startat för länge sen, och så har jag om ca 1 månad 5 veckors praktik och då får man inte göra något sånt. Så jag vet att i Ekeby börjar terminen 7 januari och Vilsta 2 januari. Men nästan varje söndag är det pröva-på-ridning på Ekeby och 1 gång i månaden i Vilsta. Så nästa söndag ska jag och mamma faktiskt och kolla (kaaaaanske prova) på Ekeby. Jag tycker det ska bli kul, men vem vet, när jag gått en termin kanske jag inte vill mer, men jag vill prova iallafall. Det skadar aldrig att prova :)
¨
Så, ja, kanske vid denna tid nästa år är jag en riktig rid tjej? ;) 


vad kul sofia!! :D <3

2012-09-30 | 15:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback