Första september

Hade helt glömt bort att det är första september idag! Okej det är 5 minuter kvar tills midnatt men det räknas! ;) Det är ''bara'' 2 månader och 14 dagar kvar tills min födelsedag och 1 månad och 10 dagar kvar tills The Vampire Diaires säsong 4 börjar! (2 månader och 13 dagar, 1 månad 9 dagar kvar om 3 minuter)! Längtar as mycket tills båda! ^^ 
¨
Ska iallafall sova snart för ska upp vid 11 och duscha! Ska vara med Melissa och kanske någon mer (är sams med Jessie nu så vi får se om hon kanske också ska vara med), jag vet inte vad vi ska göra, men förmodligen kommer vi nog vara här (är typ alltid hos mig haha) och bara slappa och prata och ja, vi har ju inte träffats på typ 1 månad om inte mer. Vill verkligen höra mer om hur det är på St: Eskil! 
¨
Just ja vet ni en as kul grej som min mamma sa idag?!??!?! Åh jag ser fram emot det så jävla mycket!! Hon sa att om 3 år kommer vi åka till Afrika!!!! Typ som en student prestent för jag har super länge velat åka till Afrika (sydafrika) och åka på safari och sånt! Men det är dyrt tror jag och eftersom jag verkligen vill åka dit så blir det till studenten! Så jävla lång tid kvaaaar.. Nästa år snacka hon om Malaysia eller något haha.. Vi håller alltid på och bollar ideér om vart vi ska åka nästa år, jag vill ju till singapore men mamma vill inte till någonstans hon redan har varit, vilket är svårt då hon har varit i 24-25 länder... Aja, någonstans åker vi och om 3 år Afrikaaaa! :D Yayy! ^^
¨
Okej ska sova snart så godnatt! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback