Funderar..

Har precis kollat på This Means War (as bra film, har gjort en ''recension'' på den haha xd Läs inlägget under!) och sitter nu och funderar på om jag ska kolla på en till film för det finns ingenting på TV så har Charlies Änglar på och JAG HATAR DOM FILMERNA! Seriöst jag hatar dom så jävla mycket, så jävla dåligt gjorda och överdrivet. Och så hatar jag Drew Barrymore. Jag hatar att Matt LeBlanc (som spelar Joey i Vänner) är med för jag älskar honom och hatar filmen.. 
¨
Så jag vet inte om jag ska kolla på antingen The Lucky One, LOL, 21 Jump Street eller någon annan film. Men dom 3 har jag inte sett så funderar på någon av dom. Ska läsa lite om dom och se vilken! :) 
¨
Okej, vi får se vad jag gör! Hejdå! :) Om jag kollar på någon av filmerna jag inte sett så kommer ''tips'' om dom efteråt! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback