Ghost Whisperer

Haha, herre gud, sitter och kollar på Ghost Whisperer, jag har aldrig tyckt att det varit läskigt, bara en bra serie, men det här avsnittet, helvete, det är fan en aning läskigt.. Avsnittet är annorlunda är vad det brukar, det brukar liksom vara så som att spökena är inte särskilt läskiga men der här spöket är helt annorlunda! Det här spöken liksom är ett ''poltergeist'' eller vad det nu heter och stänger dörrar super läskigt och sånt. 
¨
Kommer behöva se en massa Glee och Vampire Diaries avsnitt efteråt.. xd Men det är inte lika läskigt längre, nu är jag inte särskilt ''rädd''. Okej det är ett jätte lyckligt slut och det var inte så läskigt nu efteråt :P Perfect, nu kan jag sova lungt! Okej haha, nu ska jag sova! Gondatt! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback