Hatar att komma på rubriker...

¨
Sitter just nu och lyssnar på lite låtar som Niall Horan från One Direction sjunger, älskar hans röst, den är perfekt.  Bl.a The A Team, Haven't met you yet, Stereo Hearts & I'm Yours passar perfekt till hans röst, jag älskar dom låtar där man kan höra hans irländska accent. Åh jag längtar tills jag kan få höra hans röst live! ♥ När vi blir tillsammans ska jag tvinga honom att sjunga för mig jämt. 
¨
På tal om One Direction, vet ni hur avundsjuk jag är på Johanna i min klass?! Hon är Belieber och Directioner precis som jag men hon har träffat One Direction. Hon har kramat Liam, hon har allas autografer och hört dom sjunga några låtar och svarat på frågor =aka hon har hört deras röster LIVE! Någon gång när dom var i Stockholm. Men seriöst hon har TRÄFFAT dom! Vet ni hur avundsjuk jag är?!?! Som tur är kunde jag skryta om att jag ska på Justins konsert ;) Så vi är typ avundsjuka på varandra haha ;) Men jag är as glad över att jag har hittat någon mer i min klass som jag gillar och som är Belieber och Directioner! Jag tror hon gillar JB lite mer än 1D men det spelar ingen roll. Haha Bea kollade på oss som om vi var dumma i huvet ;) 
¨
En liten fin dikt jag hittade om Niall:
''Roses are red violets are blue, if you dont like NIall Horan there is something wrong with you. This boy is amazing, he's close to perfection. Without Niall Horan theres no One Direction.''



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback