Host medicin

Omfg, min mamma tvingar mig att dricka host medicin 3 ggr/dag = kräks nästan 3 ggr/dag! :))) Det är så in i helvete, jävla äckligt, jag kräks nästan varje gång. Jag får seriöst kväljningar. Och så tvingar hon mig att dricka det 3 gånger per dag!! Okej, hellre dricka det än att ha den här jävla hostan som gör att jag inte ens kan sova.... 
¨¨
Aja. har mått skit idag men tvingade mig till skolan ändå, mådde bättre på dagen sen.. Var inte med på idrotten (det ända bra med att vara sjuk) och så har jag spelat sims i timmar! Och kollat på X Factor, men det är en aning tråkigt.. Gillar verkligen inte Marie.. 
¨
Okej, nu ska jag kolla instagram sedan sova! Godnatt på er och hoppas att ni har det bättre än vad jag har! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback