Iphone 5

Är så trött på min mobil, nu håller den på och blir dåligare och dåligare! Batteriet suger nu, när jag vaknade klockan 7 imorse var den full laddad och jag drog ut laddaren av någon anledning, sen somnade jag om och vaknade 9 då var den typ 80% kvar, vid 11 var det kanske 40% kvar och nu vid 21 är det kanske 20-30% kvar. Hur skumt är inte det?! Och jag laddade den hela natten, vilket jag gör varje natt! 
¨
Tur som fan att Iphone 5 kommer ut typ i slutet av månaden eller nästa månad. Ska lätt köpa den. Fast ska nog vänta ett tag för har inte riktigt alla pengar så efter min födelsedag + julen, kanske nyår då har jag råd och det kan ha kommit ut en bättre modell. Men det ordnar siiiig, bara jag får en bättre mobil inom 6 månader ;) 
¨
Hejdåååå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback