Italien

Efter som jag och mamma ska till Afrika om 3 år, och det kommer kanske bli rätt dyrt, så ska jag och mamma inte åka på sådana ''dyra'' resor de kommande 3 åren (vi kanske ska till Thailand igen om 3 år också) så hoppas jag att vi åker till Italien sommaren 2013. Kanske inte bara på samma ställe, Rom, Vatikanstaten, och ett par andra ställen. Det borde man hinna med på 8-10 dagar? Var i Kina i 8-9 dagar och hann med massor. 
¨
De kommande 3 åren tror jag inte vi kommer åka till Asien, utan bara Europa. Jag snackade förut om USA och det kanske vi gör någon sommar men de andra 2 åren vill jag nog helst inom Europa. Jag vill till Italien, Frankrike, England, Irland, Kroatien, Island etc. etc. Vi får se, någonstans ska vi ju självklart, och vart det än blir kommer det bli skit bra! :D 
¨
So many places, so little time...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback