Lies that always works: "I did my homework. I just left it at home."

Så vad har ni haft för er? Egentligen har jag ingenting att berätta.. Som vanligt, inget händer, bara skola, plugg och sova som är det som pågår just nu.. Det är varken kul att skriva om eller läsa om. Så jag vet inte om jag ska ha en liten bloggpaus eller bara skriva när jag har lust för nu tvingar jag mig ibland att skriva. Jag tror jag ska göra det sistnämnda så nu får ni räkna med att inlägg kommer inte komma kanske varje dag, men istället lite roligare inlägg. Jag tycker det låter bra just nu så vi kör på det ett tag :)
¨
Men idag var jag i skolan 20 min, allt gick bra, och sen var jag och Qui i Stålfors (träffade Becca och Pernilla i Rekarne när jag mötte upp Qui, har saknat dom! :) ) och det gick bra i Stålfors, träffade typ alla lärare men Kersti var inte där så vi ska tillbaka kanske imorgon eller nästa vecka. Fick världens överraskning då Madde, min gamla spanska lärare är snart höggravid! Jag kommer inte ihåg om jag visste om hon var gravid eller inte när vi gick i stålfors men nu blev jag verkligen chockad haha! Men jag är helt säker på att Madde kommer bli en jätte bra mamma för hon är jätte snäll, gillar verkligen henne! :) 
¨
Okej, nu ska jag ringa pappa och fråga vart han är för jag dör av hunger! Hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback