Livmoderhalscancer spruta..

Den 21a eller 24e September, alltså om ca 10 dagar, kommer jag ta den första sprutan mot livmoderhalscancer. Och vet ni huuuuur nervös jag är?! Jag är skit nervös redan nu och har varit det ända sen jag fick min tid, för några dagar sedan.. Jag HATAR sprutor, jag är extremt rädd för nålar och sprutor och nu ska man ta 3 st! Den andra tar man ca 2 månader efter den 1a och den 3e och sista tar man efter ca 6 månader. 
¨
Jag har även hört från alla som har tagit den att den gör skit ont. T.o.m dom som inte är rädda för sprutor tycker den gör ont.. Jag fattar inte, kan man inte dricka något istället..? Jag vill ta den såklart, men ändå inte.. Lika bra att ta den, mindre chans att få livmoderhalscancer och bli steril. Men jag tycker inte om det, inte alls. HATAR SPRUUTOOOOOR! :( 


http://www.youtube.com/watch?v=lga40NYxZXw&feature=player_embedded

Svar: Hahha trodde först det skulle vara någon läskig video om livmoderhalscancer sprutan xd Iphone 5 verkar ju gigantisk! :o
Sofia Eriksson

2012-09-12 | 23:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback