Movie Time!

Sitter just nu och funderar över vilken film jag ska kolla på, The Lucky One, This Means War eller LOL. Jag vill ju se alla 3 så det spelar kanske inte såå stor roll vilken jag väljer nu. Jag är iallafall ensam hemma och vill gärna kolla på en (eller 2) bra filmer! :) Jag tror This Means War för jag har för mig att dom andra två är mycket sorgligare och jag har inte sååå stor lust att kolla på en sorglig! Jo, jag tror jag ska kolla på den! :)
¨
Skriver om den efter jag kollat på den, så som jag brukar när jag ser nya filmer! Ni kan se alla andra tipsen under ''kategorier'' under headern, annars klicka bara här! :) Har skrivit en massa film tips, både de som har varit bra och dåliga! Så kolla där! :)
¨
Okej hejdååå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback